Monday 23 March 2015

5 pâini și 2 pești



5 pâini și 2 pești.

De atât a fost nevoie ca să hrănească mulțimea de oameni care venea după El. Minune.

Oamenii Îl urmau pe Isus pe când Acesta trăia pe pământ; văzând mulțimea înfometată, lui Isus I s-a făcut milă de ei și le-a spus ucenicilor: „Dați-le să mănânce!”  Ucenicii au răspuns: „N-avem aici decât  5 pâini și 2 pești.”
El a luat pâinile și peștii, a privit spre cer, a binecuvântat, a frânt pâinile și apoi ucenicii le-au dat mulțimilor să mănânce.

5 pâini și 2 pești. De atât a fost nevoie ca să hrănească mulțimea de oameni care venea după El. Minune.

De o minune ca aceasta am avut și eu parte. Eram prin clasele I-V, era seară, stăteam cu toții la masă  și în mijlocul mesei … o bucată de pâine, uscată parțial. Eu, sora mea cea mare, mama și tata. Nu știu dacă ai mei s-au rugat înainte pentru o minune dar știu sigur că am trăit s-o văd.
Mama a început să taie bucata de pâine: o feliuță pentru tata, o feliuță pentru mine, o feliuță pentru sora mea și o feliuță  pentru ea.  Apoi… Mai vreau o felie!  Eu de colo, că doar eram în „creștere” J și mai un rând de felii a trecut prin fața noastră și bucata de pâine nu se împuțina.
Numeste-o cum vrei, iluzie optică, efect placebo, nu știu, tot ce știu este că am mâncat cu toții, ne-am săturat și a mai rămas. Minune.

Te încurajez astăzi să te uiți în urmă la viața ta, a familiei tale și să cauți să recunoști minunile pe care Dumnezeu le-a făcut pentru tine la un moment dat. Adu-I mulțumire pentru minunile pe care le-ai trăit. Amintește-ți de binecuvântările din viața ta, spune-I „Mulțumesc!” și dacă azi ai nevoie de o minune, te încurajez să aduci puținul pe care-l ai înaintea Lui și El - doar El - îl poate înmulți.

5 pâini și 2 pești. De atât a fost nevoie ca să hrănească mulțimea de oameni care venea după El. Minune.

Luizi Lupșescu

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More