Tuesday 17 March 2015

Ce fain e când mă cheamă la biserică!


„Ce fain e când mă cheamă la biserică!” 

Cam așa aș parafraza eu primul verset din Psalmul 122. 
(În traducerea Cornilescu, sună așa: Mă bucur când mi se zice: Haidem la Casa Domnului!)

Mă întreb: cu ce sentimente mergem (sau nu mergem) la biserică?  Când sună ceasul duminică dimineață, oftăm adânc la gândul că trebuie să ne trezim, să ne îmbrăcăm și să traversăm orașul ca să ajungem la timp la biserică?  Mergem pentru că simțim că trebuie să mergem?  Sau avem într-adevăr o bucurie, o fericire în suflet când ne gândim că mergem să ne întâlnim cu frații și surorile - și cu Dumnezeu?

Când mie îmi este greu să mă trezesc duminică dimineață, îmi aduc aminte de ce merg la biserică:

  • Merg la biserică pentru a mă închina lui Dumnezeu.
Da, putem să ne închinăm și acasă - și trebuie să facem asta!  Însă, închinarea colectivă este foarte importantă!  Însuși Isus a spus că atunci când ne rugăm mai mulți împreună (chiar doi sau trei sunt de-ajuns), El este prezent și ne ascultă rugăciunile.  Închinându-mă lui Dumnezeu alături de alții, scap de perspectiva mea egoistă, în care toate rugăciunile se centrează în jurul nevoilor și sentimentelor mele.  
  • Merg la biserică pentru a-i sluji pe alții.
Indiferent care sunt sarcinile pe care le am de îndeplinit la biserică duminică dimineață, eu sunt acolo pentru a-i sluji pe alții - pentru a-i ajuta să se apropie de Dumnezeu.  Fie că predic, fie că conduc închinarea, fie că reglez sunetul, fac totul pentru a sluji celor din jurul meu.  Chiar dacă nu sunt implicată în cadrul programului de biserică, voi căuta să spun o vorbă bună celor de lângă mine, să îi întâmpin pe cei care vin cu un zâmbet sincer, și să mă rog pentru cei care suferă.  

  • Merg la biserică pentru a fi slujit.
Suntem Trupul lui Cristos și ne slujim reciproc.  Eu am nevoie de o îmbrățișare caldă.  Am nevoie de rugăciune atunci când am probleme.  Am nevoie ca cineva să mă primească, să mă asculte și să mă iubească.  Iar toate aceste lucruri se întâmplă în familia lui Dumnezeu - biserica!


Ce sentimente te încearcă atunci când primești invitația de a merge la biserică? Duminica aceasta, amintește-ți de ce mergi, și s-ar putea să spui și tu:  „Ce fain e când mă cheamă la biserică!”


Rebecca Mace


0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More