Monday 9 March 2015

A fi femeie



Ieri (duminică), a fost 8 martie, Ziua Internațională a Femeii.  A fost ziua în care copiii își cinstesc mama, soții își cinstesc soția și elevii își cinstesc profesoarele!  

Această sărbătoare m-a provocat să îmi pun întrebarea:  ce înseamnă să fiu femeie?

Am ajuns la concluzia că, pentru mine, a fi femeie înseamnă:

  • să fiu vulnerabilă;
  • să fiu neputincioasă, sau slabă;
  • să fiu emotivă, influențată de hormoni;
  • să fiu cea care așteaptă ca altul să ia inițiativa.

Însă, în același timp, a fi femeie înseamnă:
  • să fiu empatică - să înțeleg trăirile altora și chiar să le simt și eu;
  • să am grijă de alții atunci când au nevoie;
  • să fiu frumoasă și să creez lucruri frumoase;
  • să fiu prețuită și prețioasă;
  • să fiu puternică cu o putere interioară.

Da, uneori este greu să fiu femeie, mai ales în societatea noastră.  Dar sunt mult mai multe momente în care sunt extrem de bucuroasă că fac parte din „sexul frumos”!  Eu Îi mulțumesc lui Dumnezeu că părinții mei m-au crescut să am încredere în mine și în forțele mele, și că niciodată nu mi s-a spus: „Nu poți, pentru că ești fată!”  Eu niciodată nu am considerat că este un dezavantaj să fiu fată, și niciodată nu am crezut că sunt inferioară băieților (chiar din contra!).  

Eu cred cu tărie că bărbații și femeile nu trebuie să fie la fel, ci să se completeze. Fiecare avem calități diferite, și trebuie să învățăm să apreciem și să valorificăm aceste diferențe.  Chiar aceste diferențe fac ca relațiile dintre noi să funcționeze bine. Eu nu trebuie să încerc să fiu atât de forțoasă ca un bărbat - și nu mă voi aștepta ca un bărbat să aibă simțul matern! 

Ni se spune în Biblie că, în Cristos, nu este iudeu sau grec, nici bărbat sau femeie (Galateni 3:28).  Dumnezeu ne primește pe baza jertfei lui Isus, nu pe baza etniei sau sexului.  Nici măcar faptele noastre nu ne pot mântui!

În zilele acestea, când aproape toată lumea sărbătorește femeile, sunt bucuroasă pentru că știu că „sunt o făptură atât de minunată”.  Știu că Dumnezeu m-a creat să fiu o femeie care umblă cu El.  Știu că am un loc aparte în Trupul lui Cristos, unde Îl pot sluji pe Dumnezeu cu darurile și talentele pe care El mi le-a dat.  Știu că nu sunt nici inferioară, nici superioară față de frații și surorile mele în Cristos!

La mulți ani tuturor femeilor!

Rebecca Mace



0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More